Monday, February 26, 2007

Äntligen tillsammans igen.

Det har gått en månad. Fast det känns som mer. Och det är så otroligt skönt att vara här i Tokyo hos Johan. Och inte bara för att Johan är här. Från att jag landade kändes allt bara rätt. Trots att jag måde väldigt illa halva dagen igår.
Jag somnade i Johans säng vid 2 på dan igår. Helt slut eftersom jag inte kunde sova särskillt bra på planet. Klockan 3 väcktes jag av mat. Väcktes av perfect kokat japanskt ris och gyoza!!! Kände mig sjukt ompysslad och det var så himla gott! Sen somnade jag igen och Johan gick och handlade. (jag vet... otroligt kul sällskap man är efter 1 månad ifrån varandra. ;P) Vaknade igen och fick smaka på Johans yoghurt vid 5. DEn var god. Och lyxiga honungskex som man tydligen kan använda som flingor. mumsigt. Somnade om igen och vaknade klockan 8 av mat igen!!! Nabe och ris. SÅÅÅÅ gott! Jag känner mig som värsta bebin som bara sover och äter. hehe
Det var lite trångt i sängen i natt. Den är ju bara max 1 meter bred. Johan har sovit dåligt och jag har sovit lite halvbra. Vaknade 3.30 på morgonen och kunde inte somna om. Så jag gick upp och gjorde lite frukost. Nu ska jag nog krypa ner i sängen i 2 timmar till. Sen ska jag ut på stan medan Johan är på jobbet. Köpa manga och kanske hitta en "Mister Dounuts" ^^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Namn: Elvira
Ålder: 26
Familj: Johan och vår katt Sumomo.
imood: The current mood of Elviran at www.imood.com





Min andra blog:
+ Om Johan

Bloggar jag läser:
+ Alli (tillfälligt slutat blogga. :[)
+ Anna
+ Karalin & Dreas
+ Mommy A






Powered by Blogger